N baterijsko gnana večnamenska enota 515 529-6 s krmilnim vozilom DB AG
Pred prvo svetovno vojno so v Nemčiji uvedli pogon z motornimi vagoni. Dvodelni vagon na baterijski pogon Wittfeld, katerega baterije so bile nameščene v značilnih prednjih konstrukcijah, je bil v uporabi do druge svetovne vojne. Po letu 1945 so Nemške zvezne železnice spet začele uporabljati tovrstni pogon. ETA 176 je zaslovela kot "limburška cigara", vendar so jih izdelali le osem. Od leta 1953 naprej so v velikem številu začeli uporabljati stroškovno učinkovitejši ETA 150, ki je imel približno enake zmogljivostne lastnosti. Do leta 1965 je bilo izdelanih skupno 232 enot ETA 150 (serija 515 iz leta 1968). Poleg tega je bilo danih v obratovanje 216 krmilnih avtomobilov tipa ESA 150 (kasneje serija 815).
Lastnosti
- Različica z logotipom DB AG
- Jasen pogled na potniški prostor
- Z ločeno pritrjenimi vtičnimi deli
- Kupe 1. razreda s šestimi sedeži v motornem vozilu
- Žaromete in notranjo osvetlitev lahko preklapljate z DIP stikali
- Na voljo kabina Z21
Specifikacije
-
Značilnosti
-
Izdelek vključuje
-
740102 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.