Tir 1 DB večnamenski kontejnerski vagon
Šele pred kratkim je kontejner začel svojo zgodbo o uspehu: leta 1966 je bil v Bremerhavnu raztovorjen prvi kontejnerski tovor v Evropi. Od takrat ta oblika prevoza kaže vztrajno rast. Medtem ko je bil globalni pretovor zabojnikov leta 1969 le 700.000 TEU (TEU = Ekvivalentna enota dvajset čevljev = enota tovora, dolga 20 čevljev in široka 8 čevljev, ki določa število standardiziranih zabojnikov, ki jih je mogoče natovoriti), je leta 1982 znašal že 17 milijonov TEU , na prelomu tisočletja že 236 milijonov TEU in leta 2017 okoli 720 milijonov TEU. Po vsem svetu je kontejnerski promet v sektorju pomorskega tovornega prometa dosegel približno 75-odstotni delež – in trend še narašča. Vendar pa je bilo treba najti enotne dimenzije, da bi bili čim bolj univerzalno uporabni na vseh prevoznih sredstvih - plovilih po morju in celinskih plovnih poteh, vlakih in tovornjakih - v čim več državah. Po dolgotrajnih pogajanjih je bil leta 1968 ustvarjen prvi kontejner ISO kot 20-čeveljski standardni kontejner z dolžino 20 čevljev (6,1 m). Sledile so druge standardne velikosti s standardnimi dolžinami 40 čevljev (12,2 m), 45 čevljev (13,7 m), 48 čevljev (14,6 m) in 53 čevljev (16,2 m).
Prototip: Sgjs 716 Nemške zvezne železnice (DB) v stanju iz obdobja IV, natovorjen s 3 20 ft. Zabojniki, vključno z 2 x Hapag-Lloyd in 1 x Freightliner. Številka vagona 31 80 443 7 572-9. Vozilo v stanju EP. IV.
Model: Štiriosni ploščad z vrtljivimi oporniki na dolgih stranicah. Naložen s tremi 20 ft kontejnerji. Vse posode odstranljive. Vrata na eni sprednji strani zabojnika se lahko odprejo na prototipski način. Okvir podvozja večinoma iz kovine. Premični prehodni mostovi. Disk kolesa. Minimalni prehodni radij 1020 mm. Dolžina nad odbojniki 65,5 cm.
Lastnosti
- Odstranljiva posoda
- Različne številke kontejnerjev
Specifikacije
-
Značilnosti
-
Izdelek vključuje
-
58715 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.