H0 komplet 2 poštnih vagonov mr-a in BDüms 273 2. razred DB
Prevoz pošte in prtljage po železnici – to je bilo nekoč del vsakdana in je samoumevno že od začetkov železniškega prometa. Ko so novi, udobni 26,4-metrski vagoni hitrega vlaka osvojili nemške tirnice v petdesetih letih 20. stoletja, je zvezna poštna služba v preteklih letih nabavila 685 novih železniških poštnih vagonov. Po stari tradiciji ni bilo le reže za pisma, temveč so se v teh vozilih med potjo delala tudi distribucija pošte. Pa ne samo na hitrih vlakih. Do poznega obdobja Zveznih železnic so obstajali fiksni prometi poštnih avtomobilov tudi stran od glavnih poti, na primer hitri vlaki na južni železnici Württemberg Ulm - Friedrichshafen, v katerih se je običajno prevažala prtljaga. Takrat je običajno zadostoval tako imenovani polprtljažnik. Od leta 1958 je bilo izdelanih 138 primerkov te različice 26,4 m vagona hitrega vlaka (BDüms). Vse to je zgodovina. V očeh sodobnih upravljavcev železnic več kot 150 let trajajoča zgodba o uspehu prevoza pošte in prtljage v začetku devetdesetih let ni imela več prihodnosti. Zadnji pult za prtljago se je zaprl leta 1995, poštni kombiji so vozili do leta 1997 – a na koncu skoraj le na hitrih vlakih Post-IC.
Prototip: železniški poštni vagon tipa Deutsche Bundespost (DBP) Post mr-a, ki ga uporablja Nemška zvezna železnica (DB), in polprtljažni vagon tipa BDüms 273 2. razreda Nemške zvezne železnice (DB). Zasnova železniškega poštnega vagona kot večnamenskega poštnega vagona z odvodnim pokrovom za peč na premog, stranskimi letvicami za dovod zraka in napravo za preklop zraka. Trasa železniškega poštnega vagona: Ulm – Friedrichshafen/Ravensburg. Avtomobilska pot vagona s polovično prtljago: Ulm – Lindau. Serijska številka avtomobila 20. Krom oksid zelena barvna shema. Delovalno stanje okoli leta 1978.
Model: Popolnoma nova zasnova poštnega železniškega poštnega vagona tipa mr-a. Zasnova železniškega poštnega vagona kot večnamenskega poštnega vagona s težkimi podstavnimi vozički Minden-Deutz (MD) tip 330 z generatorjem kardanske osi tipa D 150 na desni strani vagona na obeh podstavnih vozičkih. Polprtljažni vagon s podstavnimi vozički MD težki tip 330 z generatorjem kardanske osi tip D 150 na desni strani vagona na podstavnem vozičku. Oba avtomobila sta pripravljena za priključitev pod napetostjo 7319 ali tesno povezavo pod napetostjo 72022, notranjo osvetlitev 73410/73411 in brisalec 73406. Polprtljažni vagon dodatno pripravljen za osvetlitev zadnjega vlaka 73407. Tipsko zasnovane podlage. Tiskani znaki za vožnjo vagonov. Minimalni prehodni radij 360 mm. Skupna dolžina preko odbojnikov približno 56,5 cm. DC menjalnik E700580.
Ustrezen komplet osebnih vozil najdete v asortimanu Märklin H0 pod številko artikla 43936. Poštni vagon z drugo številko podjetja najdete v asortimanu Trix H0 pod številko artikla 23150. Ujemajočo se dizelsko lokomotivo najdete v Märklinu Asortiman H0 pod številko artikla 39215.
Lastnosti
- Popolnoma nova zasnova železniškega poštnega vagona tipa mr-a
- Dirka s kočijami: Ulm – Friedrichshafen – Lindau
Specifikacije
-
Značilnosti
-
Izdelek vključuje
-
42850 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.