H0 Metropolitan Express Train (MET) podjetja DB AG
Prototip: garnituro MET sestavljajo lokomotive hitrega vlaka serije 101, 1 vagon hitrega vlaka Apmz 116.0, številka naročila 1, 1 vagon hitrega vlaka Apmz 116.2, številka naročila 2, 1 vagon hitrega vlaka Apmkz 116.6, številka naročila 3, 1 vagon hitrega vlaka Apmz 116.4, zaporedna številka 4, 1 vagon hitrega vlaka Apmz 116.4, zaporedna številka 5, 1 vagon za hitri vlak Apmkz 116.6 zaporedna številka 6 in 1 vagon za vodenje hitrega vlaka Apmbzf 116.8 zaporedna številka 7. Lokomotiva in vagon hitrega vlaka v srebrno sivi osnovni barvni shemi z logotipi Metropolitan. Delovna pot Hamburg - Köln, z vmesnimi postanki v Essnu in Düsseldorfu. Deutsche Bahn AG (DB AG), Metropolitan Express Train GmbH / DB oddelek za potovanja in turizem. Številka lokomotivskega podjetja 101 130-3. Stanje delovanja med avgustom 1999 in septembrom 2001.
Model: Lokomotiva hitrega vlaka z digitalnim dekoderjem mfx+ in obsežnimi zvočnimi funkcijami. Krmiljen visoko zmogljiv pogon z vztrajnikom, centralno nameščen. 4 osni pogon preko kardana. vlečne pnevmatike. Trojni žarometi in 2 rdeči gabariti, ki se spreminjata glede na smer vožnje, delujejo v običajnem načinu delovanja in jih je mogoče digitalno upravljati. Dolge luči in osvetlitev kabine je mogoče ločeno digitalno upravljati. Žaromete na straneh lokomotive 2 in 1 je mogoče ločeno digitalno izklopiti. Dvojna svetlobna funkcija A. 2-polna spojka je vstavljena v standardno gred na strani lokomotive 2 kot električna povezava z vagonom hitrega vlaka 1. Vsa vozila imajo serijsko vgrajeno posredno LED notranjo osvetlitev, ki jo je mogoče zatemniti in digitalno krmiliti preko dekoderja v kontrolnem vozilu. Z vmesnimi kondenzatorji za premostitev kratkih mrtvih točk. Upravljajte avto z digitalnim dekoderjem mfx. Trojni žarometi in dve rdeči označevalni luči delujejo v običajnem načinu in jih je mogoče upravljati digitalno. Dolge luči, razsvetljavo voznikove kabine in osvetlitev nadzorne plošče v krmilnem vozilu je mogoče digitalno krmiliti ločeno. 4-polna spojka pod napetostjo med vagoni hitrega vlaka. Osvetlitev lokomotiv in vagonov s toplimi belimi in rdečimi svetlečimi diodami (LED) brez vzdrževanja. Vagon 1 obrnjen proti lokomotivi z gumijastim prehodom. Podrobna ilustracija večbarvne notranjosti. Drsnik preklaplja med lokomotivo in krmilnim vagonom. Za popolno delovanje celotnega vlaka je določeno določeno zaporedje vozil. Minimalni polmer vožnje 360 mm, brez upoštevanja zračnega profila. Za večje polmere je mogoče standardno vgrajeno ploščo v območju spojk na koncih avtomobila zamenjati za ločeno dobavljeno ploščo. Skupna dolžina vlakovne garniture preko odbojnikov cca 236 cm.
Članek je nastal v sodelovanju s podjetjem PIKO Spielwaren GmbH, Sonneberg.
Lastnosti
- Omejeno na 2500 paketov vlakov po vsem svetu
- Priloženo je oštevilčeno potrdilo o pristnosti
- Nova zasnova vagonov hitrega vlaka v merilu 1:87
- Vagoni hitrega vlaka s serijsko vgrajeno notranjo osvetlitvijo LED
- mfx digitalni dekoder v krmilnem vozilu
- Spremembe luči, osvetlitev dolgih luči, voznikove kabine in voznikove mize na krmilnem vozilu je mogoče nadzorovati digitalno
- Lokomotiva z digitalnim dekoderjem gaming world mfx+ z različnimi funkcijami upravljanja in zvoka
- Dolge luči in osvetlitev kabine v lokomotivi je mogoče upravljati digitalno
- 4-polne ločljive spojke med vagoni, 2-polne ločljive spojke med lokomotivo in vagonom 1
Specifikacije
-
Značilnosti
-
Izdelek vključuje
-
26931 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.