N električna lokomotiva Re 620 051-3 SBB
Čeprav bi lahko uporabo lokomotiv Ae 6/6 od 50. let prejšnjega stoletja – predvsem na Gotthardu – šteli za popoln uspeh, je bilo še vedno nekaj pomanjkljivosti: predvsem so se nanašale na nižjo hitrost v ovinkih in pomanjkanje večkratnega nadzora. Tudi uporaba Re 4/4II v dvojnem vleku ni prinesla želenih rezultatov. Zato je bilo odločeno, da se ponovno konstruira šestosna lokomotiva - v nasprotju z Ae 6/6, vendar s tremi dvoosnimi podstavnimi vozički. Pomemben pogoj za odobritev po seriji vlakov R. Po intenzivnih testiranjih štirih prototipnih strojev je bilo od leta 1972 v podjetjih Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) in korporaciji Brown-Boveri & Cie izdelanih skupno 89 lokomotiv. (BBC), izdelan v dveh serijah dostave. Z urno močjo 7.850 kW in najvišjo hitrostjo 140 km/h je Re 6/6 še vedno ena najmočnejših lokomotiv v Švici. Zunanjost Re 6/6 - tako kot pri Re 4/4II in Re 4/4III - zaznamujejo kromirane številke lokomotiv in črke lastništva ter švicarski grb na sprednji strani. Vsi Re 6/6 so bili okrašeni z imeni in grbi krajev, povezanih z železnico. Re 6/6 je kmalu prevzel potniški in tovorni promet na Gotthardu. Drugo področje uporabe je bilo na poti Simplon med Domodossolo in Vallorbe ter na Lötschbergu. Re 6/6 je bilo kmalu mogoče najti povsod, pa naj bo to v enojnem vleku, v večkratnem nadzoru med sabo in predvsem v tovornem prometu, večinoma kot tako imenovani Re 10/10 skupaj z Re 4/4II ali Re 4/ 4III. Sčasoma je Re 6/6 dobil rdečo barvo. Druge zunanje prepoznavne spremembe se nanašajo na pritrditev vtičnice UIC, ročaje za oprijemanje in ranžirne stopnice. Poleg tega sta dva spodnja okrogla žarometa umaknila mesto pravokotnim ohišjem žarometov. Od leta 2005 je bila večina lokomotiv opremljena s klimatsko napravo v voznikovi kabini. Danes so vsi preostali stroji, označeni kot Re 620 in pobarvani modro/rdeče, v uporabi v SBB Cargo.
Lastnosti
- Različica v modro/rdeči livreji z nesrednjim grbom
- Kotne svetilke
- Sprednji dvig desno z ročajem
- Fini brisalci vetrobranskega stekla kot jedkani del
- Filigranski odjemniki toka
- Vključeni zaprti čistilniki tirnic
- V digitalnem delovanju z individualno preklopnimi žarometi ali zadnjimi lučmi
- Digitalno preklopne zvočne funkcije
- Švicarska menjava luči
Specifikacije
- Digitalni dekoder Next18
- 4 gnane osi
- 2 vlečni pnevmatiki
- vztrajnik
- Najmanjši polmer 192 mm
Značilnosti
-
Izdelek vključuje
-
734191 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.