N Dizelna dvojna lokomotiva 288 002-9 DB
V letih 1941 in 1942 je nemški Wehrmacht dal v obratovanje skupno štiri dvojne lokomotive tipa D 311. D 311.01 a / b, znan tudi kot " Walli" , je bil uporabljen na polotoku Krim. S sestrskim strojem D 311.02 a / b je manevriral z " Doro" , največjo železniško puško doslej izdelano. Lokomotivi D 311.03 in 04 sta bili namenjeni za uporabo s pištolo " Schwerer Gustav 2" in sta verjetno obratovali na zahodu. Peto in šesto dvojno lokomotivo so še vedno naročili pri Kruppu, vendar je zaradi vojne ni bilo več mogoče zgraditi.
Stroji so bili opremljeni s prenosom električne energije. V vsaki polovični enoti je generator enosmernega toka, ki ga poganja neposredno dizelski motor, oskrboval z električnimi vlečnimi motorji na vsaki od štirih kolesnih garnitur z energijo. Oznaka zaporedja osi je bila temu primerno Do + Do. Krmilniki obeh polovic lokomotiv so bili električno sklopljeni in so se upravljali iz voznikove kabine spredaj. Skupna teža stroja je bila 147 ton. Največja hitrost je bila zasnovana za 75 km / h. V strelnem položaju " Dora" so lokomotive dovajale tudi električno energijo za upravljanje pištole. Po koncu vojne je bila dvojna lokomotiva D 311.03 A / B v bližini Freilassinga, ki bi jo po popravilih v letih 1948-49 v Krauss-Maffei kot V 188 001 a / b z " Reichsbahn West" lahko spet začeli uporabljati . D 311.04 A / B, ki so ga našli na Nizozemskem, je konec leta 1949 kupil še vedno mladi Deutsche Bundesbahn. Ta stroj je bil družbi izročen leta 1951 pod imenom V 188 002 a / b. D 311.02 A / B, ki je bil akumuliran v Kruppu v Essnu, je bil uporabljen le kot razdeljevalec rezervnih delov. Dva obnovljena stroja BR V 188 sta se izkazala v težkem tovornem vlaku in vlečnem vozilu, predvsem na klančini Spessart. Konec petdesetih let je prišlo do predelave na motorje Maybach, saj so bili uporabljeni tudi v modelih V 200.0 in VT 08. Po poškodbi generatorja je bilo treba leta 1968 zaustaviti V 188 001. V 188 002, kasneje 288 002, je v frankovski regiji deloval do leta 1972. Leta 1973 sta bila oba stroja razrezana.
Lastnosti
-
Specifikacije
-
Značilnosti
- Drobno podroben model z ločeno pritrjenimi vtičnimi deli
- Strehe z dodatnimi prezračevalnimi rešetkami v strešnih ovinkih
- Okvirne plošče s po 4 peskovniki in repliko INDUSI
- Na vsaki strani lahko ločeno izklopite 3 žaromete
- Zadnje luči lahko vklopite ločeno
- Osvetlitev kabine in osvetlitev strojnice je mogoče nadzirati
- Preklopne zvočne funkcije
- Velik zvočnik z resonančnim ohišjem za močan zvok
- Puferski kondenzator
- Pogon na 2 osi
- 2 vlečni pnevmatiki
- 3-polni motor
- NEM gred 355
- Digitalni dekoder Next18
- Vztrajnik
Izdelek vključuje
-
725170 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.