H0 nizko stranski avtomobil s pogonskim, funkcionalnim modelom za trižične sisteme DB
Samovozeči avtomobil z nizkim bokom je idealno primeren za skupno zamenjavo pogona za lokomotive, ki nimajo motorizacije. Med letoma 1958 in 1967 je DB nabavil več kot 14.200 dvoosnih ravnih avtomobilov z loputami stranskih sten in zložljivimi končnimi ploščami. Uporabljali so jih za prevoz vozil, npr. B. Traktorji Kaelble KV 633/632 in blaga z velikimi prostorskimi potrebami. Vagoni brez stranskih postojank so bili od leta 1965 označeni kot Kls. Uporabljajo se lahko kot modeli iz epohe III - VI. Mrtva teža 12 100 kg, maks. Masa nakladanja 27,5 t, LüP 13 860 mm. Patentirani podni pogon, podobno kot ROBEL, je optimalno prilagojen ravnemu dizajnu avtomobila na nizki strani. Ko vozite počasi, v delovanju z zvokom, digitalno in analogno, ta model prepriča tehnološko navdušenega trenerja modelov. Z električnim pogonom. Vgrajeni zvočni modul reproducira piščalko in različne operativne hrup. Digitalni dekoder za DCC / MM in analogno delovanje (AC / DC) z integriranim tokovnim pomnilnikom, združljiv z RailCom. Tipičen dizelski ali parni lokomotivni zvok lahko izberete s pomočjo CV-ja. Na enem koncu sta 2 dvopolni stikalni vtičnici, na katerih, za. B. je mogoče priključiti zadnjo luč. Obseg funkcij v analognem načinu: - način vožnje naprej / nazaj - zvok je aktiven (vrsta in glasnost nastavljiva prek CV-ja) - svetlobno aktiven Funkcijski razpon v digitalnem načinu: - način vožnje naprej / nazaj - preklopne funkcije: zvok (nastavljiv po vrsti in glasnosti prek CV-ja), žvižganje, lahke gredi sklopke po NEM 362 na obeh straneh. Vklj. zadnja luč. Dimenzije: LüP 15,9 x š 3,5 x V 2 cm.
Lastnosti
-
Specifikacije
-
Značilnosti
-
Izdelek vključuje
-
2316 (-)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.