H0 zvočni dizelski vagon VT 2.09, DR
Z novo zasnovanim modelom železniškega avtobusa VT 2.09 Deutsche Reichsbahn se PIKO odziva na pogosto omenjeno prošnjo številnih vzorčnih železnic po sodobni, podrobni in operativni različici znanega davka na odojke. Po razvoju inovativne logike krmiljenja železniškega vodila DB, za katero je PIKO leta 2017 prejel zlato progo, je smiselno z ljubeznijo do detajlov uvesti razširjen dvojnik iz Vzhodne Nemčije z ustrezno logiko. Vozilo poganja močan miniaturni motor, ki je opremljen z vztrajniki za popolne vozne lastnosti in ima tovarniško nameščen medpomnilniški kondenzator za optimalne vozne lastnosti brez prekinitev zvoka. Pogon deluje na obe osi vagona. Vagoni in krmilni avtomobili se lahko med seboj povežejo z električno prevodno kinematiko tesne sklopke. Funkcije osvetlitve obeh vozil lahko preklapljate ločeno, kar omogoča jasen pogled skozi potniške kabine. Na primer, motorno vozilo samodejno zabeleži, ali je pritrjen nadzorni avtomobil, in nato ugasne luči med vozili. Tovarniško nameščeni PIKO SmartDecoder 4.1 Sound for PluX22 najnovejše generacije obvlada podatkovne formate DCC z RailComPlus®, Motorola® in Selectrix®. Vgrajeni zvočnik je natančno usklajen z železniškim vodilom. Številne tipične zvoke lokomotiv, kot so hrup motorja, signalne sirene, zaviranje zavor in druge preklopne funkcije, lahko prikličete posamezno. Z nastavljivim individualnim preslikavanjem. Zadnjo luč lahko vklopite ločeno. Zvok je mogoč tudi v analognem načinu - samo hrup motorja.
Lastnosti
-
Specifikacije
-
Značilnosti
- Digitalni vmesnik: NEM 658 PluX22 z večprotokolarnim dekodirnikom zvoka
- vlečne pnevmatike: 2
- sprememba svetlobe: sprememba svetlobe bela / rdeča glede na smer vožnje
- osvetlitev: tovarniško vgrajena preklopna notranja razsvetljava
- sklopka: gred NEM + tesna vrata
- Upravljanje železnic: DR.
Izdelek vključuje
-
52882 (PIKO)
Za ta izdelek ni tehničnih podatkov.